maanantai 9. huhtikuuta 2018

Olisiko aika vetää yhtä köyttä ja sanoa että nyt yrititte kusettaa väärää kansaa?
Olen pahoillani etten ärähtänyt kovempaa aiemmin, kun eläkeläisiltä, vammaisilta, sairailta ja opiskelijoilta leikattiin. Halusin uskoa että tilanne muuttuisi paremmaksi, ja minä en nähnyt mihin meitä kaikkia ollaan viemässä. Olen yrittänyt näihin kuviin kerätä kokoon tietoa siitä, mitä meille ollaan tekemässä. Pohjasin kuvan tiedot Noam Chomskyn Requiem for an American Dream dokumenttiin, jossa kerrotaan kuinka Amerikan talous on tuhottu. Näen itse täysin selvästi, että sitä samaa ollaan tekemässä meillekin, en välttämättä osannut sitä tuoda esille noissa kuvissa. Katsokaa kaikki kykenevät dokkari Areenasta,niin kauan kuin se siellä on,  katsokaa se niin että näette, mitä meillä Suomessa nyt tapahtuu.
Olen viimeisiin kuviin kerännyt myöskin ajatuksia, millä voisimme lähteä korjaamaan niitä tuhoja, mitä nyt on jo saatu aikaan. Tarkemmin en availe ideoita kuvissa, olen kirjoittanut ideoita jo aiempiin julkaisuihini. Ne ovat julkisia, joten siitä vaan tutustumaan. Jos nyt joku haluaa lähteä kirjoitustani kritisoimaan, niin siitä vaan, yritän keskustella jos ehdin. En ole Noam Chomsky, joten sieltä voi hyvinkin löytää jotakin parannettavaa. Jos joku haluaa lähteä trollaamaan tai provosoimaan, niin katso muita kommenttejani muissa julkaisuissa, niin näet etten lähde mukaan sellaiseen. Minä säästän tällä hetkellä mieluummin energiani siihen että yritän saada kansan yhdistämään voimansa, kuin väittelen mielipide-eroista. Olen muuttanut numeroiden järjestystä, sen mukaan mikä se itselleni on looginen, miten Suomessa on edetty.
Kun katsotte noita kahta ensimmäistä kuvaa, niin miettikää eikö kuulosta tutulta. Ne ovat ne keinot millä Amerikan talous romahdutettiin, ja niitä käytetään nyt meillä. Nyt on aika kaikkien lyöttäytyä yhteen, ja sanoa, meitä ette kuseta.
Kuva 1

Kuva 2







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti